Vill utomlands

Det känns som åratal sedan jag var utomlands, men det var ju i januari, men det är fan länge sedan tycker jag, jag är så sugen på att åka någonstans i sommar. Men har inte dom pengarna. Suck! Vill bara bort från allt. Njuta av livet och umgås.. Kanske man ska önska sig i examenpresent? haha nää skoja bara.. Men mamma är ju sugen på att åka någonstans i sommar, Turkiet? igen.. Hmm varför inte, ge mig pengar så åker jag, hehe.. Nä men allvarligt, jag behöver komma bort, få nya krafter så jag har orken att starta ett nytt kapitel i mitt liv..

Ska ni resa i sommar ?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där ser verkligen avkopplande ut=)

2008-05-06 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0