Ut i solen

Jag rekomenderar verkligen ansiktsmasken på citron, sirap och ströbröd, mitt ansikte är hur lent som helst, den var hur bra som helst och renade hyn. Har precis käkat en sallad, mumsigt. Så nu är man mätt och belåten och kan ta itu med diverse saker.. Har en del saker att göra i dag. Det är fint väder ute också så jag ska nog ta en långpromenad när Mexx kommer hem, mamma är och hämtar honom nu. Undra hur han ser ut i pälsen. Hehe. Lägger upp bilder på nyklippta Mexx sedan..


Nu ska jag slänga in lite kläder i tvättmaskinen, ta ett stort glas ramlösa skogshallon och sätta mig ute och plugga..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2008-05-05 @ 13:45:28
Postat av: linda

Svar. Vad glad jag blir! Du som säkert har flera hundratals läsare varje dag skrev en kommenatr! =) Tycker att det känns som att nästan alla som hamnar på bloggtoppen slutar att ha båda fötterna på jorden. Men tack för att du har det. trevlig blogg med! Ha det bra / Linda.

2008-05-05 @ 14:01:59
URL: http://lindsayinlove.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är du helt säker på att masken fungerar? :D

2008-05-05 @ 14:08:08
URL: http://soffelull.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Sofia: aa jag rtycker den fungerade jätte bra :)

2008-05-05 @ 15:24:19
Postat av: N I C O L E

Linda: Åhhh vilken gullig kommentar:) tack så jätte mycket

2008-05-05 @ 15:24:41
Postat av: N I C O L E

Anonym: Okej

2008-05-05 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0