Underbar torsdag

Sorry för dålig uppdatering men jag har spenderat min dag genom att plugga plugga och plugga, skickade in det jag gjorde till några lärare för att få lite kritik. Sen har jag solat en hel del, har varit jätte fint väder ju. Nu är det lite mer moln men ändå varmt. Ska snart ut med lilla Mexx innan jag blir hämtad av älskling för att bege oss till banken med älsklings pappa också. Det kommer nog gå jätte bra där. Just det. Vi budade 950.000 på lägenheten vi kollade på men det är någon som budar mer och mer så till slut la vi ner det, jag har inte lust att pröjsa mer än en miljon för en liten fjuttig etta. Nää aldrig. Så vi ska satsa på en annan lägenhet vi ska på visning på söndag. Visst den är dyrare i utgångspris, kostar 100 kr mer i månaden plus att den är större så. Den vill jag verkligen ha. Så nu ska vi få ett lånelöfte av banken först, Älsklings pappa kommer att gå i borgen för oss eftersom att jag inte har någon hög ekonomi eftersom jag studerar, de kollar ju på pengarna man har idag så det spelar ingen roll om man säger att ja, jag kommer att ha ett jobb efter sommaren. Så därför måste någon gå i borgen för mig..

Vet ni vad det är för dag i dag, jo självklart är det ju torsdag, men jag och älskling firar tre år :D hehe. Vi har inte bestämt vad vi ska göra än så vi får se efter bankbesöket. Vi ska ju till Hasseludden också, men när vet vi inte, har inte bokat än vilket vi skulle ha gjort. Men men..


Kommentarer
Postat av: Sabine

usch det är så tråkigt att plugga..

2008-05-08 @ 15:47:17
Postat av: Rosita

Grattis till tre år! :)

2008-05-08 @ 18:39:57
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Rosita! Tack så mycket :)

2008-05-08 @ 19:01:32
Postat av: N I C O L E

Sabine: hehe tycker det är kul ibland :)

2008-05-08 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0