Tisdag

Hallå, hoppas att ni mår bra, har inte haft ork att blogga tidigare för det är ju så otroligt fint väder så jag har spenderat den ute, har fått lite färg också, äntligen, hehe. Hoppas att det blir sånt här väder på midsommar. På tal om det, ska ni göra nått skoj? vi ska ha en stor fest här hemma med massor av folk, ska bli trevligt, karaoke och massa sånt, ser verkligen fram emot det. På kvällen ska vi sova hos Samis päron eftersom jag ska låna ut min stuga.

Idag ska jag nog inte göra något speciellt, bara ta det lugnt, ska snart sätta mig och plugga det sista så att det är klart till på måndag då jag ska redovisa, det är det sista vi gör i skolan innan vi går ut den 13e. Fan vad skönt. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0