Söndag

Har precis tryckt i mig en räksallad med currydressing till middag, hur gott som helst. Ingen orkade laga middag i dag så vi drog till pizzerian. Hehe. Men är inte så förtjust i pizza så jag äter alltid sallad. Gott och nyttigt. Hoppas att ni har haft en bra söndag, det har varit fint väder nästan hela dagen vilket är härligt. Har varit ute en hel del. Älskling är just nu ute och spelar fotboll med mina brorsor, jag tror Felix kommer bli nästa Zlatan, för han är grymt duktig och är helt galen i fotboll. Det är det enda han gör. Han har fotboll några gånger i veckan och ut över det tränar han hela tiden hemma. Hehe, så det blir min bror som får försörja oss sedan när han tjänar alla miljoner, *skoja bara* ..

Ikväll ska vi se National Treasure 2. Ettan var jätte bra tycker jag. Äta lite godis och poppa popcorn och bara myspysa med andra ord. Ett bra avslut på söndagen och in i en ny vecka.. Måste dock upp tidigt imorgon då jag ska agera chaufför. Så se upp i trafiken imorgon, för då är jag ute och kör ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-04 @ 18:29:15
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Julia: Trevligt :)

2008-05-04 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0