Sanningens Ögonblick

Har precis kollat på Sanningens Ögonblick, det program jag menade lite längre ner som jag blandade ihop med Power of 10. Sak samma. Men ussh vilka jobbiga frågor dom fick svara på, en kille fick frågan om han hade varit otrogen, och han svarade ja  och om han tyckte att någon av hans kompisar hade snyggare flickvän än sig själv, ja dör också. Men han fick iaf skit jobbiga frågor, tycker det är lite jobbigt att se på det programmet, men ändå intressant. Sen vet man inte hur mycket som är sanning..

Nä otrohet är bland de värsta som finns. Det är något jag aldrig skulle kunna förlåta. Så om det verkligen var sant att han varit det så hoppas jag att hon tar sitt förnuft till fånga.

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, glo lite till på tv sedan sova. Måste upp vid åtta imorgon och skjutsa B till en mässa. Massor med saker han behöver, annars skulle han tagit en taxi, men kan vara skönt att gå upp tidigt även fast man är "ledig".. Jag tänkte plugga en hel del imorgon så att jag inte får stressa sista minuten. Sedan blir det väl att städa lite här hemma, glo på film, söka jobb och sådana saker.

Slänger upp en till bild på Mexx vid Djurgården. Så himla fint där ;)

image2376

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fina färger i den bilden! Ser nästan lite overkligt ut :)Han är jättesöt.

2008-05-05 @ 08:26:41
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Madde: eller hur, älskar den bilden :)

2008-05-05 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0