Planering

Just nu går det inge vidare med examenarbetet så jag tog en paus. Det ska ju inte vara inne föräns den 2a juni vilket jag trodde var på fredag nästa vecka men det var det ju nite, men mitt mål är att göra klart det denna vecka, ska få hjälp av älskling ikväll. Tack sötnos. Har lite problem med mitt galleri som jag ska göra med javascript.. Går rent ut sagt åt helvete.. Men men så fort älskling kommer ska vi fixa det tillsammans. Han ska ju till banken idag och få handpenningen så att vi kan betala det. Senast på onsdag ska det in. Vi

 har redan börjat planera en del av lägenheten, Det ska vara stilrent, luftigt och fint. Kommer bli jätte bra. Vi kanske inte flyttar exakt den första september utan att vi målar och sånt innan. Så man har det klart så man inte behöver plasta in alla saker sedan, hehe. ( tänker på den gången vi målade invändigt i stugan, fyfan säger jag bara) ..

På torsdag ska jag mamsen och Flisan troligen till Ikea. Ska kolla på massor med saker man behöver. Nu önskar man att man var miljonär så man bara kunde ta vad man ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0