Mexx vägrar bada

Gud vad jag är trött, skulle kunna gå och lägga mig och sova nu men det vill jag inte. B ringde tidigare idag, han är ju som sagt i NY, jag önskade mig två par uggs därifrån men de hade inga eftersom det inte är den årstiden, suckar, men hoppas han hittar en ipod till mig, skulle vilja ha det nu, ska komma igång med jogging igen. Måste få ordning på kroppen. Hehe, så varje morgon eller kväll blir det att springa. Härligt!

Älskling och jag tog en härlig promenad i skogen med Mexx idag, så härligt väder, så jag har i stort sett gått hela dagen. Rört på fläsket, haha.. Nä men det går inte att sitta inne när det är så fint väder ute, . Mysigt.. Vi gick ner till vattnet och försökte få Mexx att bada, men han är en badkruka så han totalvägrade, hehe. Sötnosen var livrädd.






Kommentarer
Postat av: mikaela

de kanske var kallt i vattnet ;)

2008-05-25 @ 08:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0