Ett läkarbesök till, som vanligt!

Precis kommit hem från en promenad med Mexx, jätte skönt. Har duschat och fixat mig, ska iväg med mamma. När jag var ute med Mexx gick jag förbi brevlådan och såg att jag hade fått ett brev från Karolinska, shit vad nervös jag blev och slet upp det, trodde jag hade fått tid för operation som jag nästan hade glömt att jag ska få, men det var inte det utan ett besök på rekonstruktiva plastikkliniken, där jag varit x antal gånger, har ju kvar min knöl i halsen och den måste bort. Den förstör så mycket, blev ju en reaktion på operationen jag gjorde i oktober 2007 och den har fortfarande inte försvunnit, hmm undra vad dom ska göra på besöket nu, är lite orolig, hittills har jag inte fått en god nyhet, men men man får hoppas på det bästa. Kan ju inte bli så mycket värre.. Blä!

Jajja får se vad dom säger i juni.. Har ju inte varit där på 2/5 månad så :) , suck..

Nää ibland är det jobbigt men man får tänka på det bästa helt enkelt! Hålla hoppet uppe, vill verkligen undvika en till operation eftersom jag inte mådde bra sist, narkosen gjorde mig dålig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det är verkligen på tid att vi ses :) ska ta och komma i gång med bloggandet igen till helgen tänkte jag! puss

2008-05-26 @ 18:21:45
URL: http://color.blogg.se/
Postat av: Mikaela

good luck :)

2008-05-26 @ 20:17:13
Postat av: N I C O L E

Sarah: Ja det får du göra gumman , du skriver så bra :) saknar dina inlägg

2008-05-30 @ 22:51:08
Postat av: N I C O L E

Mikaela: tack :)

2008-05-30 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0