En underbar dag

image2361

Nää usssh, blir att krypa ner i en nybäddad säng med nya lakan och allt som vi köpte i går, finns inget härligare än att krypa ner i en ren säng. Är trött som satan och lär somna som en stock. Hoppas vädret blir bra imorgon också så att man kan spendera dagen ute, kanske sätta sig på det nyöppnade cafeet här och käka frulle innan visningen, hmm vi får se..

Imorgon är det söndag igen. Ska sova ut lite så jag inte är så trött på kvällarna, hehe. Blir trött redan vid nio, så har det alltid varit vilket är jobbigt.

Kände att jag ville skriva av mig lite innan jag kryper ner under täcket.. Har varit en ganska händelserik dag och Mexx när sussa nu efter alla intryck idag, det kommer vi göra fler gånger, Djurgården är helt underbart och ni som inte varit där måste gå dit. Tänk en solig och varm dag med en picknickkorg i gräset, underbart! ser verkligen det framför mig. Hehe.. Men visst låter det underbart..

Jag är så glad över att Mexx skötte sig så bra som han gjorde, trodde inte han skulle lyssna på mig eftersom att det var så mycket hundar och så men det gjorde han, och om han inte gjorde det vända vi bara på klacken så kom han som ett skott, han trodde väl att vi skulle lämna honom. Lilla Mexx.. Så himla gullig, han blir föresten 2 år snart, Stora killen. Känns som att vi har haft honom i en evighet. Hehe. Han ger verkligen så himla mycket..

image2362

Kommentarer
Postat av: biljana

söt hund :)

2008-05-03 @ 23:46:23
URL: http://talktomyhand.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Biljana: mmm :D mitt lilla charmtroll :)

2008-05-04 @ 08:44:22
Postat av: Anna

vilken söt bild! :)

2008-05-04 @ 08:45:41
URL: http://annakubel.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Anna: hehe ja visst är den ;)

2008-05-04 @ 10:49:18
Postat av: N I C O L E

Anna: hehe ja visst är den ;)

2008-05-04 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0