Så kan det gå ibland

Gud vilket underbart väder, har varit ute med Mexx i en timme, man måste ju passa på att njuta av solen. Så jag har sprungit ut och in hela dagen för jag ville ju inte sitta inne och plugga när det är sånt här fint väder, det går ju bara inte, ingen koncentration alls, älskling slutar om fem minuter och kommer väl om någon timme, saknar honom jätte mycket..

Det blir kassler här hemma idag vilket jag verkligen hatar, är det något jag inte kan äta så är det kassler, fyyyy, ryser av tanken. Blä!

Så jag ringde älskling och bad honom köra förbi donken..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska lära dig du

2008-05-05 @ 18:27:54
Postat av: Alexandra

ha en superkväll =)

2008-05-05 @ 19:08:07
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Anonym: huuh?

2008-05-05 @ 19:38:32
Postat av: E L L I N O R

Häfigt ;)

2008-05-05 @ 20:15:16
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0