Dagen

Idag har det verkligen inte varit en händelserik dag. Men känner att jag behöver skriva av mig lite. Har mest bara slappat och kollat på Grey´s.. Jag är beroende, vill bara se mer och mer och mer. Haha.. Men det är ju så bra, Derek är ju så söt. Det är klart den bästa sjukhusserien. Tycker jag iaf..

Sen följde jag med mamma till förskolan där mina brorsor hade venesage (eller hur det nu stavas) , vi köpte två saker som dom hade gjort, jätte fina saker.. Duktiga!

Sen har jag försökt plugga lite men min hjärna är ur funktion så det gick inge vidare..

Kommentarer
Postat av: Maria

Grey's är helt okej!

2008-05-15 @ 21:03:31
URL: http://larose.blogg.se/
Postat av: Kristall

(Svar): Hej gumman! Saaaaknar dig! Jag har inte haft nån fritid den här veckan :(! Men nu är det helg äntligen. Jag jobbar från 12.00 till 20.00 varje dag, idag med :(.

Oj fick ni lägenheten GRATTIS!

2008-05-16 @ 11:20:22
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0