Blir så trött på vissa

En sak jag inte förstår är när folk skriver så elaka kommentarer till någon. Be den sluta blogga osv, då är min fråga, varför ens läsa bloggen och inte bara skita i den? mår man så dåligt att man måste skriva elaka saker till någon. Förstår inte hur vissa tänker. Om jag ser någon blogg jag tycker är helt kass, då skiter jag i den, jag lägger inte ner min tid på att läsa skiten. Är man så bitter så att man vill att andra ska må dåligt. Trycka ner en person.

Har sett så grymma kommentarer att man blir så arg på dessa, det är ju mobbing. Och som vissa skriver, nä jag gör det inte för avundsjuka utan säger vad jag tycker, men varför ? varför ens säga något över huvud taget, varför inte hålla det för sig själv..

Nää idioter kommer det alltid att finnas, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0