Tragedi

Tragedin I Arboga
jag vet inte vad jag ska säga, finner inga ord till hur hemskt det är. Alla har nog läst om det som hände i Arboga, två barn dödades och mamman ligger på sjukhus svårt skadad. Hon är 23 år och barnen var 2 och 4. Jag förstår inte hur man kan göra en sån sak. Vem är mördaren? jag blir så jävla förbannad, det är mord hela tiden nu. Överallt. Det som hände i Thailand med de 2 svenskarna, det som hände i Mora och nu det här. Det händer hela tiden och det är så jävla onödigt. VARFÖR gör man sådana saker.. Hur tänker dessa människor............ Blir så ARG och LEDSEN..



image1741

Kommentarer
Postat av: linnea

håller med.. fruktansvärt!

2008-03-19 @ 15:09:20
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: pappa

elände sker hela tiden! 1 miljon döda i Irak sen invationen där!!! tänt dig en miljon

2008-03-19 @ 16:06:53
Postat av: Kim

Usch vad hemskt!

2008-03-19 @ 18:16:53
URL: http://kimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0