Stan

image1804

Sami och jag tog bilen in till Götgatan för att gå in på Gina Tricot bl.a för att hitta något fint att ha på sif till ikväll, men hittade ingenting, ville även gå in på BikBok där men det öppnade inte föräns klockan ett, så det blev inte mycket till shopping, men det var kul att köra runt lite i stan. Vi satte oss inne på Seven eleven och tog något att dricka, för min del blev det en pucko. Ska väl kolla på någon film snart och äta lite påskgodis, sedan måste vi fixa oss för påskmiddagen, mumsigt.. Självklart tar jag med mig kameran :)

Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig, Ska nog sminka mig också för en gångs skull. Lägger upp kvällens outfit senare

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Läs om hur jag sätter Alexander Schulman på plats. Den som är ute på jakt blir själv jagad. Han hängde ut mig på sin blogg och fick äta upp det.

2008-03-22 @ 12:56:14
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0