Semester

Åhhh sitter här och verkligen längtar till att ligga på en strand och sola och bada, äta god mat och bara ha det bra. Jag vill verkligen utomlands i sommar, iaf en vecka. Fast iof om det blir en bra sommar kanske man ska passa på att njuta av den här hemma och åka lite senare i höst :) hmm så blir det nog, ska prata med älskling om det, så han typ bara tar fyra veckor ledigt. På tal om ledigt, den här påskhelgen har gått läskigt fort, och imorgon är det jobb igen. Tur att jag har lite sovmorgon iaf, vi ska åka vid åtta vilket betyder att jag kan gå upp sju. Så det är skönt.

Men för att återgå till resplaner, jag vet inte vart vi ska åka, helst Grekland, finns ju så otroligt många öar där, frågan är vart man ska åka då ? några tips ?



image1838



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0