Påskgodis

image1573
Snart är det ju påsk, gud vad jag längtar, i helgen ska jag fixa lite i stugan så att det blir myspysigt. Undra vad jag och älskling ska hitta på då, en sak som är säkert är att det blir en hel del påskgodis, mumsigt, men det hör ju till. Tänker hålla mig borta från godis hela nästa vecka så att jag kan vräka i mig extra mycket, Mitt påskägg lär bara innehålla choklad, Yummi. Det som är så gott, sitter här och suktar efter min center och geisha som jag har hemma. Orkade inte äta upp allt i går, men den som spar den har :) hehe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är roligt att få annat än godis i påskäggen också...

2008-03-13 @ 10:13:24
URL: http://affordablecandy.blogspot.com/
Postat av: NICOLE

Maria: ja det är ju också kul :)

2008-03-13 @ 10:41:47
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: vimsan

Köpte ett halsband åt mig själv som påskgodis. Fick utforma det själv. Jävligt gott! Kolla in sajten själv på www.hoboart.se

2008-03-14 @ 01:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0