Måndag

Godmorgon
Hoppas att ni har sovit gott. De här dagarna har gått för fort och imorgon börjar verkligheten igen, nämligen jobbet. Men det är bara fyra dagar, sedan har jag långhelg igen, är nämligen ledig på måndag, sedan börjar skolan. Sitter just nu och äter vinduvor och banan. Mumsigt. Det blir min frukost idag, nu har det blivit för mycket godis så dags för något nyttigt.. Jag rekomenderar verkligen INTE filmen Black Christmas, den var ju helt värdelös, okej nu råkade vi ta den från 74 så jag vet inte hur den nyare versionen är. Den andra filmen hann jag inte se i går, får göra det idag.

Ska snart fixa ansiktet lite och smörja in mig med bus så man ser lite fräschare ut när jobbet börjar.. Idag är det inge fint väder alls, grått och trist och nu börjar det snöa igen. Tror inte att våren kommer, känns inte som det.

image1828



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0