Intervju med Lia

Har gjort en liten intervju med Lia, en jätte gullig tjej, läser hennes blogg dagligen
Lias blogg hittar du här

image1907

image1906

1.Hur kommer det sig att du började blogga?
 För i början så mådde jag dåligt & skrivandet har alltid varit ett sätt för mig att kunna uttrycka mina känslor.

2.Vad handlar din blogg om?
 Min blogg handlar bara om mig, och de som dyker upp i mitt huvud. Skriver om mitt liv, och saker jag tycker om helt enkelt.

3. Vilket land kommer du ifrån?
 Jag är född i Sverige men min mamma kommer från Chile och min pappa är halvspansk ;p

4. Vad pluggar du för något?
Jag går första året i gymnasiet, omvårdnad.

5. Favoritklädaffärer?
 Oj, en favoritklädaffär är lite svårt.. men h&m då, eftersom att de har allt och det blir ett och annat därifrån haha.

6. Hur ofta bloggar du?
Några gånger om dagen, försöker skriva 4 inlägg om dagen. Men ibland blir det mer och ibland blir det mindre.

7. Hur mycket tid ägnar du till bloggen varje dag?
Det är olika, beroende på om jag har mycket att göra eller inte. Har jag tid över så brukar jag alltid logga in på bloggen och fixa lite, men 3 timmar kanske.

8. När började du blogga?
Jag började blogga den 1 februari 2008. Snart 2 månader sen.

9. Hur många läsare har du per dag?
Olika men mellan 2 och 3 tusen ungefär.

10.Vad vill du jobba med i framtiden?
 Jag vill bli allt, nemen jag vill bli psykolog och författare mest av allt tror jag.

Kul att du ville ställa upp gumman :)




Kommentarer
Postat av: Ella

Bra intervjuv!! :D

2008-03-27 @ 15:34:49
URL: http://ellinorbe.blogg.se
Postat av: KimJ

Sööt bild :D

2008-03-27 @ 16:06:33
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

haha du är så söt :D

2008-03-27 @ 17:47:26
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Evelina

Tröjan på bilden, vart kommer den ifrån :)? Ha det så bra !

2008-03-28 @ 23:16:29
URL: http://kartbarnharmanganamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0