Intervju med Karin

Här kommer min Intervju med Karin

image1899

image1901

1. Hur kommer det sig att du började blogga?
Svar: En kompis sa det en kväll "du kanske borde starta en blogg, du gillar ju sånt!" Jag svarade typ "öhh vad är en blogg" :)


2. När började du blogga?
Svar: november 2006


3. Varför tror du att det går så bra för din blogg?
Svar: ingen aning, många bilder, egna tankar?


4. Hur många läsare i veckan har du?
ca 12000 unika, beror på var man kollar, bloggportalen säger ca 20000, men beror pår hur man mäter


5. Du gillar att resa, vilket är ditt favoritställe?
Svar: jag älskar att resa och har varit lite överallt, men Nice är det inte mycket som slår. Men efter påskhelgen ligger såklart Rom tätt intill hjärtat.. och San Fransicso..


6. Favoritklädaffär?
Svar: Monki, UrbanOutfitters, MQ, TopShop, Hm, Vila


7. I vilken kategori tillhör din blogg?
Svar: foto, vardagsbetraktelser


8. Hur ser ditt liv ut om 5 år ?
Svar: Man, kanske ett barn? Fint hem:) Coolt jobb, reser och lever typ som idag


9. Tror du att du kommer att blogga länge?
Svar: Ja det tror jag, jag jobbar ju på ett bloggföretag också


10. Hur mycket tid spenderar du varje dag med bloggen?
Svar: bloggar tar ju sammanlagt mycket tid. jobbar ju nio timmar om dagen med att läsa och pyssla om alla bloggar på blogg.se.. just min egen? lite svårt att säga.. nån timme kanske:)


11. Hur ofta bloggar du?
Svar: olika, ca 6 ggr/dag.. beror ju helt på vad jag gör. När jag reser ingenting


12. Favoritprogram på tv?
Svar: so you think you can dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0