hemma

Har precis kommit hem och ska snart hoppa in i duschen innan det blir middag. Undra vad det blir för nått gott. Det snöade för ett tag sedan, värsta ovädret, älskling kom och hämtade mig vilket var skönt, tack. Nu har det iaf slutat snöa. Skönt. Men lustigt väder. Men men . Det blev ingen tid hos frissan idag, kom hem senare än vad jag trodde, får försöka hinna med det någon annan dag denna vecka. Måste verkligen klippa mig.

Jag börjar få lite beundrarbrev till min mejl vilket är jätte kul. Och så får jag underbara kommentarer också. Ni ska veta att jag läser alla och försöker svara på så många som möjligt :) Ni är verkligen jätte gulliga :)

Ikväll blir det att kolla på Anna Pihl och äta lite glass med chokladpuffar på,mumsigt. Sedan går det någon film som heter Livet går vidare. Hmm få se om vi kollar på den ..

Vad ska ni kolla på ikväll då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0