Framtiden

Jag pluggar ju till interaktionsdesign, det är samma sak som webbdesigner. Jag tycker att det är jätte kul men att två år är för lite, skulle vilja plugga lite längre och öka mina kunskaper lite. Det känns som att man bara har kommit hälften. För mig är skolan viktig, det ger mer möjligheter och jag är glad att jag tog beslutet till att plugga vidare direkt efter gymnasiet. Tiden går så fort, känns som att det var i går jag tog studenten. Och snart tar jag det igen.

Vad ska jag göra efter skolan då, hur ser mina planer ut för framtiden. Vad vill jag göra. Det får jag helt enkelt se om några månader. Men planer har jag självklart men inget jag vill berätta om nu :) det får ni helt enkelt se.


Vad vill ni jobba med i framtiden? skulle vara kul att veta :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

frisör som jag gör nu eller senare i livet kanske mäklare!

2008-03-17 @ 09:06:30
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Hayley

Jag vill jobba som programerare.. Ska börja utbilda mig så snart mina 3 andra kurser är slut på komvux :)

//Hayley

2008-03-17 @ 11:16:51
URL: http://hayleys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0