Examenarbete

Nu är jag framme på jobbet. Ussh vilket väder det är ute, inge kul att gå ut, man vill bara ligga kvar i sängen och glo på filmer. Hehe iaf jag. Jag är ett riktigt filmfreak. Jag älskar filmer och har ett helt berg med det hemma. Jag tycker faktiskt all typ av film är bra, har ingen speciell kategori som jag gillar bättre utan det är blandat.. Ussh känner mig lite trött nu, gick ju upp tidigare än vad jag brukar, men det är dags att vänja sig för när jag börjar skolan igen så är jag tvungen att gå upp tidigare, har haft lyxveckor på praktiken.

Idag tänkte jag sätta mig ner och fundera på vad jag ska göra för examenprojekt. Lite svårt eftersom att det är en stor del. Åtta poäng tror jag det är, alltså åtta veckors arbete ska det vara. Hmm. Men det är skönt att komma på det innan själva kursen börjar så att man inte sitter där i någon vecka och bara funderar på vad man ska göra utan att man utnyttjar hela tiden till arbetet. Jag ska fråga om det finns något här jag kan göra :)



Vad ska ni göra i dag då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0