Lite shopping blev det!

Ska snart åka till min kusin med mamsen och Flisan, vi ska passa henne, det ska bli jätte roligt! hon är drygt ett år och har börjat ta sina första steg.. Så det ska bli kul. Håller på att städa det sista i huset nu så att det är tipp topp när gästerna kommer på fredag, gud vad jag längtar, ska bli skitkul! Mest längtar jag nog på maten, på kvällen ska vi grilla lax och massor med annat och äta hemlagad potatissallad, kan inte bli så mycket godare, jag är tokig i lax, speciellt om man har mycket citronpeppar på, mumsigt värre! 

Just det, var inne på kicks och köpte brooze och lite annat, men hittade inte den jag brukar ha utan köpte niveas istället, har aldrig provat den.. Hoppas att den är bra så att jag inte blir randig eller nått, haha! Handcreamen som jag köpte är jätte skön, tog lite av mamma förut och den var helt okej! behöver verkligen någon bra salva till mina händer! de blir så torra lätt vilket är skitjobbigt..


Kommentarer
Postat av: LOVISA

nice!

2008-06-18 @ 12:18:36
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ha en bra dag :D

2008-06-18 @ 12:27:05
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

mickan: tack desamma

2008-06-18 @ 14:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0