Underbar söndag

Gårdagen var helt underbar, först hade vi gäster här, min morbror och hans tjej och deras dotter Joline, så himla söt liten unge och kan så mycket fast hon bara är dryga året, Sötnosen! Dom käkade middag här och vi grillade massor med gott.

Vid halv nio på kvällen drog jag och Sami till Sickla för att gå på kvällsbio. Vi såg som sagt Hancock och den var helt okej. Vi kom hem vid tolv då det var nästan bara att gå och lägga sig eftersom att jag skulle upp till jobbet. Har precis kommit hem därifrån, får se vad vi hittar på idag..

Vad ska ni göra idag?

Lite bilder från igår






Kommentarer
Postat av: Jen

Låter toppsöndag!Kom gärna hit och grilla nån gång. Jag är bakis idag men behöver städa.Shit va omoget att vara helt bakis. hahaha

2008-07-21 @ 12:33:46
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Jen

Orutinerat men jag hittde några nya kusiner igår så vi skåla som attans ahahahhaa

2008-07-21 @ 12:35:57
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: ;D

haha aa den filmen var bra ;) <3

2008-07-21 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0