Sandhamn here we come

Godmorgon, har ni sovit gott ? det har jag men har drömt massor med skumma drömmar igen, kan ta upp en som var väldigt konstig, det var att vi firade någons födelsedag på perongen vid tunnelbanan, vi satt där i trappan och hade en jätte fest. Det såg för jävligt ut och jag frågade någon som satt i en barnvagn ( det var en gubbe som satt i den ) om han kunde städa, javisst sa han och städade på någon minut. Sen minns jag inte så mycket mer, HAHA!! Men den var lite rolig måste jag säga.. Men men.

Nu har det hänt en skum sak flera dagar i rad, jag vaknar exakt samma tid och kollar vad klockan är. En minut över åtta, så har det varit i fyra dagar nu. Lite skumt va ? kan det betyda något tro ? hehe nä självklart inte, det är bara en slump..

Idag ska vi till Sandhamn, vi åker vid tio hemifrån och ska vara där hela dagen, ska bli jätte mysigt, hoppas att vädret håller i sig, men det verkar som det, Mexx ska också med, kan vara kul för honom att byta lite miljö..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken underbar bild!

2008-07-31 @ 08:37:50
URL: http://charlotte87.blogg.se/
Postat av: M i k a e l a

Godmorgon kära syster <3

2008-07-31 @ 08:38:49
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Hey! Kolla gärna in min nya hårförlängning och berätta vad du tycker ;)



kickans.blogg.se

2008-07-31 @ 09:13:57
URL: http://kickans.blogg.se/
Postat av: Jen

Guuuud va mysigt med Sandhamn. Kram

2008-07-31 @ 09:39:59
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0