God morgon sötnosar !

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott, har suttit hela morgonen oc läst era svar på frågorna i inlägget nedanför, väldigt intressant att höra vad ni tycker, fortsätt gärna skriva för jag ska utveckla temat lite senare idag.. För att jag tycker att det är ett viktigt och intressant ämne.. Så mer om det sen, så kika in då :)..

På tal om annat nu, vaknade av att det regnar ute och det gör det fortfarande, skittrisst, vad ska jag då hitta på idag, Hmm ingen aning faktiskt, kanske ska fräscha upp mig själv lite då jag börjar jobba imorgon, ha ett litet mini-spa hemma, tända ljus, ha ansiktsmask, fotbad och lite sånt, Göra det lite lyxigt för mig själv, mysigt, Sen blir det nog slappt, glo på film. Städa gaderoben (igen) borde jag göra för nu ser det inte kul ut där, hälften av kläderna ligger i en hög utanför, haha, ingen vacker syn om jag säger så..

Som sagt, ska ju jobba imorgon och ser verkligen fram emot det, älskling jobbar också denna vecka. Jag ska ju bara jobba en vecka så det är skönt, roligare att vara lediga tillsammans, Hmm på tal om ledighet, undra vad vi ska göra då, en sak som är säkert är att vi ska utnyttja vårat presentkort på Hasseludden, antingen börja semester med det eller ta det i slutet när man ska börja jobba igen. Ja vi får se.. ska verkligen bli en härlig upplevelse.. Skämma bort oss själva lite. Sen har vi funderat på att ta båten till Waxholm och vara där över en dag, sen får vi se helt enkelt vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gomorrn!

2008-07-07 @ 09:18:17
URL: http://mmelina.se
Postat av: N I C O L E

anonym. godmorgon

2008-07-07 @ 09:34:41
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: M i k a e l a

varför utnyttijar du inte din ledighet för att träffa oss ? :( jag kommer gärna ner (:<3

2008-07-07 @ 09:45:16
Postat av: Elin

Godmorgon =) Hoppas du får en kanondag =)

2008-07-07 @ 10:22:37
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0