Är på jobbet

Hallå ! hoppas att ni mår bra, har inte hunnit med att blogga så mycket, är nämligen på jobbet och jobbar för fullt, lägger in kunder i deras databas, skitkul, är snart klar, har bara två kvar, sen vet jag inte vad jag får göra. Tyvärr gör jag allt så fort så att jag till slut inte har något att göra, jag har inte ens tagit lunch och min mage skriker i högan skyn, Hehe men sån är jag .. Skitjobbigt. Men ska väl äta om en stund. Drar ner till donken och köper något att äta här.. Tar ju bara två minuter så.. Mexx är med också så jag måste gå ut med honom om en stund...Stress stress!

kul att många gillade min "nya" frisyr och färg hehe, kommer fler sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0