verkligheten börjar

Godmorgon
jag har inte riktigt vant mig vid svensk tid det skiljer ju ändå sex timmar på Thailand och Sverige så det är lite jobbigt, så både jag och Sami gick upp sju. Hehe, ska väl snart äta frukost. Hungrig som fan eftersom jag inte orkade äta middag igår. Idag ska vi hämta lilla Mexx, så det ska bli kul. Money blev jätte glad när vi kom igår, ropade på henne så kom hon springandes och ville kela. Sötnosen, efter vi har hämtat Mexx ska vi hem och fixa, ska även plugga lite. Sen ska vi hem till Samis päron på middag och ska ge dom lite presenter eftersom dom tog hand om våran katt i två veckor. Sen ska vi hem och bara glo på film, imorgon börjar verkligheten igen..

Veckans planering

Måndag -
Åka till skolan och lämna in csn papper efter det ska jag träffa mina läkare..
Tisdag - Praktikens första dag, plugga inför flashprovet
Onsdag - Samma som tisdag
Torsdag -
Praktik och prov
Fredag - Praktik sen slappa
Lördag - Träffa lite vänner och äta middag
Söndag - Jobba och fixa lite här hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

´läs min andra blogg me
www.mikaaela.tjejsajten.se

Älskar dig alltid

2008-01-20 @ 09:26:24
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0