Vårkänslor

Vårkänslor
Gud
vad jag älskar solen, man styrs verkligen efter vädret, iaf jag. Jag kan ha så tråkigt men bara det lyser in lite sol blir allt så mycket bättre. Härligt!. Vårkänslorna bara ökar med tiden. Snart är den här. Går mot ljusare tider. Jag är på topphumör idag eftersom jag lyckas mer och mer med intranätet, chefen är på möte nu så kan inte göra så mycket mer, det är snart klart. Hoppas de gillar det jag gjort..

Börjar redan bli hungrig och längtar till lunchen klockan tolv då jag ska äta min matlåda som består av hemlagad pizza, mumsigt.. Älskar verkligen den. Banan och curry, Yummi.. haha. En och en halv timme kvar. Iof har jag en banan med mig, kanske ska ta den nu. Det är verkligen lugnt och skönt här på jobbet, ett perfekt jobb för den som är stressad med andra ord, har lite för lite att göra och det blir lite långtråkigt, vill ha mer att göra. Men det kommer. får passa på att blogga mycket då! det är ju alltid lika trevligt, speciellt när man får så gulliga kommentarer, igår var det många som tyckte om bilderna vilket var jätte roligt. Tack!

image912


Kommentarer
Postat av: Helena

Härlig bld.Längtar till våren som en tokig. Ha en bra dag!

2008-01-28 @ 10:50:21
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: helena

Härlig vårbild!! :]

2008-01-28 @ 19:46:21
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Helena: visst är det :D helt underbar

2008-04-10 @ 15:13:21
Postat av: N I C O L E

Helena: visst är den :D

2008-04-10 @ 19:48:23
Postat av: N I C O L E

HElena: Aaa =) ha det bra du med :)

2008-04-10 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0