Vara på topp hela tiden

Slutade vid fem idag och höll nästan på att somna vid ratten vilket var jobbigt. Var helt slut.  Mexx har skött sig så bra som vanligt, han är en sån duktig hund, får beröm varje dag. Min lill kille.. Han gör mina dagar på jobbet bättre. När jag kom hem var det bara att sätta på en maskin med tvätt, äta middag, städa, ge alla djuren mat och fixa. Är helt slut så jag ska lägga mig i sängen när som helst. Sen upp tidigt imorgon för en ny dag.  Gud vad jag klagar jag vet, men det är stressigt just nu. jobba sex dagar i veckan + att ta ansvaret här hemma + att hinna plugga inför tentorna. Så JA jag har rätt i att vara grinig just nu.. Jag kräver så mycket av mig själv, att jag ska vara duktig med allt. Det är lite jobbigt för vissa dagar orkar man inte det, och då mår man skit.. Nä nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och förhoppningsvis somna direkt vilket jag skulle behöva.. Så att jag blir på humör, just nu är allt fel

Godnatt mina trogna läsare och ni andra också

image936

image937

Kommentarer
Postat av: Sarah

Godnatt :) Vet att du kommer fixa allt galant. Låt allt ta sin tid de tar, och focusera på det som är viktigast för stunden. Resten får komma i andra hand, inte mening att du ska stressa heller :). Take care!

Puss och kram

2008-01-30 @ 22:24:26
URL: http://color.blogg.se
Postat av: niki

Svar till Sarah :Godnatt själv gumman Tack för att du tror på mig och så :) Jag ska försöka men man blir fan lite deppig :( Saknar dig stumpan kramisar

2008-01-31 @ 08:13:04
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0