uppe med tuppen

Klockan är kvart över sex och här sitter jag, rätt pigg, somnade vid åtta igår, haha, så tidigt har jag nog aldrig somnat. Var så himla trött... Har fortfarande inte ställt om mig för svensk tid, men nu ska jag tvinga mig att vara uppe till åtminstonde tio och sen gå upp vid sju. Min praktik börjar imorgon och det bästa av allt, det tar bara en kvart med bil dit. Så himla skönt, lilla Mexx ska vara med mig där också, vilket gör det ännu roligare. Han ligger här nedanför mig och sover. Money också. De låg brevid varandra inatt vilket var jätte sött, dom har verkligen saknat varandra. Det märks, så fort dom såg varandra pussades som, hehe. Gulligt värre. Jag ska dra härifrån vid halv tio tiden och ska gå en långprommis med Mexx innan. Bara det slutar regna någon gång.

image840

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0