träning och lata jag

Nu får jag för fan rycka upp mig, jag sitter på mitt feta arsle hela dagarna på jobbet eftersom att det är ett kontorsjobb. Så då borde jag ha motivationen till att träna när jag kommer hem, men nej det är jag för lat för. Då spenderar jag timmar till att sitta vid datorn. Jag säger bara en sak, jag är LAT. frukstansvärt lat.. Jag har ingen motivation alls, visst jag vill träna, som tur är har jag en kropp man inte behöver träna speciellt mycket, man ser ändå ut som att man har tränat, men jag vill ha lite muskler och inte så spinkiga vader och armar... Jag ser typ ut som ett päron. Men det får jag väl leva med tills jag gör nått åt mig.. Ett päron är väl inte helt fel. Eller . Haha..


Jag tycker att det är kul att ni läser min blogg och jag hoppas att ni gillar den..



image869




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0