Tomt

Det märks verkligen att mamma är borta, kylen är rent ut sagt tom. Den som annars är fullspäckat med allt. Jag har försökt att hållit det rent och fräscht hemma och ska damsuga och skura på lördag. Min brorsa längtar hem nu, och jag saknar honom jätte mycket, även om vi går varandra på nerverna. Jag saknar livet i huset över lag, Skriket, gråtet, skrattet, allt. Det är typ helt dött. Vi är ju annars sju pers hemma och nu bara två, så det märks av kan jag lova. Men i övermorgon är dom hemma igen. Bruna och fina. Medan man själv har tappat nästan all färg och börjar bli sitt rätta jag. Blek. suck.

I går kollade jag på den nya bring it on filmen. Helt okej. Riktig tjejfilm.. Men den är värd att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0