thailand

Har inte blivit så mycket bloggande idag, har haft fullt upp. Hade lilla kusin Joline här med familj. Trevligt, vi åt thaimat. Hade köpt ett pussel till henne i julklapp, hennes första pussel så det var kul. Hon är för liten för det nu. Sen har älskling och jag varit på apoteket och inhandlat olika grejer till resan, köpt tre tidningar och andra saker. Har packat en hel del. imorgon klockan sju ska vi till tvättstugan hos Samis päron och tvätta upp alla kläder och jag kan lova att det är mycket. Har bokat sex timmar där så det är skönt. Sen ska vi hem till Sessan och lämna Mexx :( kommer sakna honom jätte mycket, kommer inte träffa honom på en månad, om jag inte tar hem honom när jag och Sami kommer hem :) beror på om jag kan ha honom på jobbet. Sen ska vi köpa poleringsmedel till min mobil som har blivit lite repig på skärmen, och om det är något jag är rädd om är det just min mobil, klarar mig inte utan den. Haha! Vi kollade precis upp vart man kan köpa poleringsmedel, det kostar 65 kr på teknik magasinet, så det är ju skit bra :D fan vad glad jag blev att det fanns..

Snart beger jag mig till värmen, lättare sagt, på FREDAG, jag ska tänka på er här i kalla Sverige medan jag ligger på stranden. Nästa gång vi reser till Thailand blir vi nog borta längre..

image813

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh så härligt! Hoppas ni får de bra :D

2008-01-02 @ 19:39:02
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0