Skumbad och myspys

Tog lunch som vanligt vid tolv tiden då jag först tog en promenad med Mexx och en kollegas hund. De funkade bra ihop, Mexx har en sån respekt till andra hundar och säger till när det verkligen behövs. Vi gick ner till vattnet, det är verkligen toppen väder ute, vi var ute i ungefär en halvtimme för att jag skulle hinna äta resterande tid. Det blev kyckling på donken. Mätt och belåten sitter jag här och gör inte speciellt mycket, och kan inte göra det heller föränn på måndag. Så min helg blir bra iaf. Yippie!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Idag blir det att jobba över då jag har lite att fixa här, sen ska jag hem och ta mitt efterlängtade skumbad. Hoppas älskling vill bada med mig, myspys. Sen blir det att lägga sig framför Tv:n och sedan gå och lägga sig. Hmm undra vad det blir för middag ikväll, älskling har lagat middag varje dag i snart två veckor. Du är underbar. Men vi bestämde så eftersom jag har Mexx varje dag och går ut med honom minst tre gånger per dag, jag tvättar och städar också, desutom kommer jag hem senare. Vi hjälps åt helt enkelt.

Eftersom vi får känna på hur det är att ha eget nu har jag fått mersmak för att flytta till eget, Helst av allt vill jag bo i en villa, nära mammsen. Så man kan hoppas att det blir hus till salu snart. Troligtvis blir det flytt till sommaren då jag har gått ut skolan och allt. Man är inte speciellt rik när man är student och lån vill jag inte ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0