Sakta men säkert

Jag sitter här och längtar till sängen, få krypa ner i pyjamas och sova. Jag är jätte trött. Men det kan jag inte, har saker jag måste fixa först, runt klockan sex ska hunden ut, måste äta middag och ta en dusch. Ta fram kläder till imorgon, hänga upp tvätt, plugga. Sen måste jag hålla mig till klockan tio för att jag måste vända tillbaka dygnet nu. Det var lättare i Thailand. Nä nu ska jag inte sitta här och gnälla.

Imorgon kan jag åtminstonde sova till klockan sju. Om jag nu kan ligga kvar till dess, haha, imorse vaknade jag fem och gick upp halv sex. Fyfan. Jag vaknade av Samis klocka, han gick nämligen upp då, stackarn! men jag kunde ha fortsatt sovit, men nej pigg var jag och klev upp, vilket jag ångrar nu. Ska snart ställa mig i duschen. Åhhh vad jag längtar till våren nu, igår hade jag vårkänslor, vilket var underbart. Vi går sakta men säkert till ljusare tider. Det gör så att man känner sig gladare.

Mexx har blivit klippt av Anni

image843

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0