Påväg till Thailand nu

Sista inlägget innan Thailand
Ska åka om senast en halvtimme, vi ska möta upp några vänner på ett ställe och käka innan. Har packat klart allt och sitter redo att spendera ungefär elva timmar i luften. dricker upp min ramlösa nu eftersom man inte får ha det på planet. Snackade med Tina för en stund sedan. Kul att du ringde gumman. Den lyckosten ska åka till Thailand snart i tre veckor. Hur ska jag klara mig då hade du tänkt gumman? VA VA VA.. Utan dig *Buhhuuuu* .. Men vi träffas ju innan du åker. Tjejkväll right? .. Pratade även med mina syrror också, kändes bra att höra deras röst. Kommer sakna Sverige. Låter som att jag ska vara borta i en evighet, Haha, men det är bara i två veckor, Suckar. Sen efter det ska jag jobba i tio veckor. Ska bli spännande, sen är det massor med saker att göra i skolan innan jag tar min efterlängtande examen. Sen blir det att skaffa bostadsrätt och flytta med älskling till hösten. Ska bli mysigt att skaffa eget där man kan inreda hur man vill. Visserligen har jag inrett min stuga själv men det är inte samma sak. Nä det ska bli spännande att se hur mitt liv kommer att bli efter skolan. Det kommer att bli bra. Jag tror verkligen det och det ska jag se till. Im ready for the future. Nästan.. Hihi.. Nä men ha det så bra här i Sverige nu allihoppa, Ska sola och bada åt er.. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej!

Har varit snäll idag och lagt ut 2 ledtrådar till den nästa vinnaren! Vill du vinna? Svara bara rätt då :D

Kram Ella

2008-01-07 @ 17:42:20
URL: http://www.ella94.blogg.se
Postat av: Emma

Trevlig resa! /Emma

2008-01-07 @ 22:27:32
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Jonna

Åh vill också åka till Thailand, ha de så bra där :)

2008-01-12 @ 12:25:47
URL: http://joonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0