mysdag

Den här dagen har gått fort fast man gick upp rätt tidigt, tio. Jag har verkligen inte hängt med i svängen utan varit rätt trög idag, haha. Nä men seriöst, tiden går fort. FÖR FORT.. Man hinner ju inte göra någonting föränn man ska gå och lägga sig igen. Det är bäst att man tar vara på den lilla tiden man har. fick just ett mejl från Tina, du är så himla gullig gumman, vad skulle jag göra utan dig. Utan dig inget mig. D2 föralltid, right?.. Idag blir det bara en slappardag, tänkte pyssla om mig själv lite. Göra ett fotbad och lite sånt myspys. Är verkligen seg idag då det bara blev fem timmar sovande. Men får ta igen mig imorgon, jag har lite smått panik nu, Thailandresan närmar sig och jag har inte packat än, vi har ju bokat en stor tvättstuga på torsdag då vi ska tvätta upp alla kläder så jag kan inte packa föränn då. Suckar. men har ju annat jag kan packa iof. Vill inte ha för mycket med mig så att jag kan köpa mer där borta. Nu ska jag sätta på lugna favoriter, göra ett fotbad och ta fram en bok. Sen blir det nog film. Ha en mysig dag ♥

image809

Kommentarer
Postat av: Sarah

Visst är den fin? :) Han heter David Gray och låten "this years love"

2008-01-01 @ 18:02:55
URL: http://color.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0