Massor med sysslor

Nu har jag varit hemma i ca en timme och har under den tiden hunnit ätit och varit ute med Mexx. Jag var i skolan och fixade med mina csn papper som jag inte hade hunnit skicka in, skönt att ha det gjort nu. Nu är det bara att vänta på pengarna. Sen pratade jag lite med min lärare. Har prov på torsdag och ska snart sätta mig ner och plugga igen. Ska klara det, det är på fem poäng så det är rätt mycket. Skulle vara skönt att ha det gjort .. Sen har jag inte hunnit med så mycket annat idag, så det har varit en rätt slapp dag. Jag har badat och fönat Mexx så att han är fin till imorgon då vi ska åka till jobbet. Pirrigt, undra vad jag får göra där :) Ska bli spännande. Hoppas bara inte det är allt för avancerat. Så där ska jag spendera de närmaste tio veckorna. Det bästa av allt är att vi har tre bilar hemma vilket underlättar mycket.

När älskling kommer hem ska vi åka till willys och köpa lite frasse till ikväll. Sen blir det hem och göra lite middag, skönt att älskling är så bra på det, då får han stå vid spisen medan jag gör annat, som att fixa med tvätt och lite sånt. Hushållssysslor som måste göras. Vi ska ju ändå vara ensamma hemma i två veckor medan resten av familjen är fortfarande i Thailand där dom ska vara sammanlagt en månad, så det är väldigt tyst här när man kommer hem, jag som är van med liv och rörelse. Lite ensamt men det är skönt det med. Älskling slutar ändå fyra på dagarna, vet inte än när jag slutar utan det får jag reda på imorgon.

♥ Utan dig skulle inte livet vara lika underbart ♥

image841

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0