Man får vara glad för små glädjestunder här i livet..

Sitter här på jobbet och gör deras intranet, på två dagar har jag lärt mig ett helt nytt program som heter SharePoint. Skit kul. Har gjort jätte mycket på det och ska börja flytta över deras mappar dit. Har fått tagit emot x antal samtal vilket alltid är lika trevligt. Jag tog med mig min swedbankdosa för att kolla min ekonomi, jag blev glatt överaskad, 3 dubbelt mer än vad jag trodde jag skulle få in den här månaden så det är kul.Det innebär shopping som aldrig förr.. Nästa månad kommer jag få mindre för att då ska mitt lån avslutas, tog lån på 20.000 så det borde vara slut nu. Ska betala av det så fort som möjligt. Vill inte starta mitt liv med att betala tillbaka massor med lån när jag ska börja bygga en ekonomi som fungerar..

Just det har inte nämnt hur det går för min knöl i halsen, Va ju hos läkaren i måndags och gjorde tester, som vanligt. Den här gången var det bara tre stycken och jag bad så in åt helvete att dom skulle säga något positivt den här gången. Läkningen hade blivit lite bättre i näsan men knölen är desamma, så det är inte bra. Jag har tappat räkningen för hur mycket jag springer hos läkaren, men ska dit i början av Mars igen. Så det är varje månad jag drar dit vilket är jobbigt, För det första tar det mycket tid från arbete och skola, för det andra så gillar jag  inte sjukhusmiljö och för det tredje är det jobbigt att inte veta vad det är riktigt och hur det blir i framtiden. Jag har stora problem med andningen, speciellt på nätterna, då gör det så ont i munnen så jag vet inte vad jag ska ta vägen, som en taggtråd typ. Måste ligga med öppen mun för att kunna andas. Sen att jag inte kan säga vissa bokstäver som m,n,g som är värst, det gör ont i käken när jag ska säga dem och så blir det helt fel. M blir B liksom. Läkarna vill inte operera mig än för diverse saker, och jag vill inte heller. Jag önskar bara att det läker som det ska, att knölen försvinner och att jag får bli frisk.. Det är det enda jag vill.. Såhär skulle det inte bli. Man får lära sig att leva med det även om det är skit jobbigt. De närmaste halvåret vill man inte göra något..

Nog pratat om det. Idag är det en till hund på jobbet, vilket Mexx tycker är kul, han ligger och stirrar på den hela tiden, haha. Jag längtar till lunch, speciellt till fiskisarna.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0