Lunchtajm på jobbet

Lunch

Har tid att blogga lite nu på lunchen här på jobbet, hittills har jag inte gjort så mycket. Har lagt in massor med kontakter på softphone, jag ska sitta i växeln vilket ska bli kul. Ska göra lite annat som jag och chefen ska gå igenom efter lunch, pirrigt. Har precis varit ute med Mexx på en prommis, och har själv hunnit ätit lunch som bestod av en big mac meny från donken. Ska börja ta med mig matlåda men idag unnade jag mig lite. Jag trivs väldigt bra här och jag hoppas att det finns en plats här för mig i framtiden, inget jag skulle tacka nej för. Så jag måste visa vad jag går för nu :) .. Har pratat med dom i Thailand idag också, dom skulle äta mc donalds till middag, haha.. I går var dom på Full Moon Bar. Har för mig att du har varit där Sarah, right? . Jag hann inte träffa Sarah när jag var i Thailand, hennes visum hade gått ut så hon åkte till Kambodja istället, men det var kul att prata med dig gumman, saknar dig så mycket. Hoppas du har det bra på andra sidan jordklotet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tog kontakt med dom så skickade dom en länk :)

2008-01-22 @ 13:27:18
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0