Lugnt och skönt

Nu har man varit hemma i ungefär femtio minuter. Det var mycket trafik när jag skulle köra hem men kom hem tidigt iaf, tog bara tjugo minuter vilket var skönt. Mexx har varit så himla duktig idag, han är så snäll att ha med. Säger inte ett ljud. Lillen. Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag utan det har varit lugnt. Har spanat lite hur jag ska strukturera upp saker i intranätet så att det blir enklare att hitta. Jag har även kodat lite för skojs skull, jag tycker att det börjar bli riktigt kul med kodning, svårt men skit kul. Finns så mycket man kan göra om man kan koda. Jag är inte bra på det men nu vill jag lära mig. Mina arbetstider är 8-17 vilket är lite jobbigt men imorgon kan jag komma runt halv tio så det är skönt. Just nu håller älskling på att göra middag åt mig, fisk och pasta. Är glad att jag har honom..

Ska snart sätta mig ner och plugga flashprogrammering. Har lite problem med skillnaden mellan strikt och typad kod. Någon som kan? Och sedan GetNextHighestDepth.. Är väldigt tacksam om någon där ute kan hjälpa mig med det :)

image852

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0