Lista

Vad gör du just nu?: Bloggar och glor på film!
Drömde du nått inatt?: Japp det gjorde jag, men mina drömmar vill jag hålla för mig själv.
När var du på bio senast?: Oj, det minns jag inte :S
Vad heter du i mellan namn?: Haha det vill ni bra gärna veta, men icke sa nicke!!
Tränar du?: Ja, när jag orkar :D
Hur lång är du?: 174 cm
Vill du vara längre?: Jag är nöjd med min längd
Vad heter din närmaste kompis/ar?: Tina <3 du betyder gumman!
Har du husdjur?: Ja, en Shih tzu och en katt
Dricker du kaffe?: Nej
Har du en digitalkamera?: Japp
Photoshop?: Japp
Varför skriver du din blogg?: Tycker att det är kul
Vad vill du få ut av din blogg?: vet inte riktigt
Vad tycker du om mode bloggar, är din en modeblogg?: nja , lite kanske :)
tre snabba!
naturdiet vs. marabou?: Marabou, älskar choklad
Datan vs. Fotboll?: Datan off course hehe
Filmkväll vs. Fest?: Filmkväll

Kommentarer
Postat av: Karin

koftan är från bikbok:)

2008-01-21 @ 19:04:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av:

<zx

2008-07-25 @ 20:29:50
Postat av:

<zx

2008-07-25 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback