Full rulle

Har varit hemma i en timme lite drygt. Idag har jag haft fullt upp på jobbet, ingen lugn stund, Var på jobbet vid halv nio i morse då det var dags att sortera över 2000 frakturer och lite annat, bara det tog i stort sett hela dagen, Mexx skötte sig bra som vanligt. Jag har fått i uppgift att strukturera upp deras intranet vilket ska bli kul. Jag gillar att ha något att göra, imorgon ska dom koppla in min softphone så ska jag sitta i växeln, spännande. Så då måste jag vara där halv nio. Måste dra tidigare imorgon för att jag har prov i skolan fyra, ska flörta med Sami och kolla om han kan hämta mig. Så jag inte kommer hem för sent. Mycket att göra och lite tid till annat vilket kan både vara positivt och negativt, man orkar inte göra husshållsyslor när man kommer hem utan man är för trött och måste spendera all sin tid till att plugga vilket jag ska göra när jag skrivit klart det här inlägget. Ush! Sånt är livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0