Fika med Tina

Har precis kommit hem från jobbet och hunnit tagit en lång härlig dusch, klockan tre ska jag vara hos tandläkaren där jag ska putsa och fixa mina tänder, efter det ska jag möta upp Tina och så ska vi ta en fika. Mysigt! har inte setts sen i december så det behövs verkligen.. Jag tar med kameran så ni får se bilder sedan. Just det, pappa kan fixa en Nikon D40 kamera till mig för 4000 kr, billigt ju. Ska jag slå till? :D Vill verkligen ha en sådan kamera.. Men tillåter min ekonomi det, hmm får fundera lite till.

Ni får ha en superduper dag och glöm inte min diskussion ett steg ner :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

ÅÅh jag hade lätt slagit till på den kameran..

2008-01-28 @ 14:19:12
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

dumma härmapa ! :'(

2008-01-28 @ 17:04:59
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Mikaela: hehe VAAA ?

2008-04-10 @ 15:12:31
Postat av: N I C O L E

Sabine: bara man hade pengarna så :)

2008-04-10 @ 15:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0