Ett nytt år, nya tag

2008
Då var det 2008 nudå och snön vräker ner och lägger sig för en gångs skull på marken. Nu blir Mexx glad som älskar att busa i snön. Tänkte berätta lite hur vi firade nyår. Vid fyratiden kom de första gästerna. Sen vid åtta bjöds det på middag, förätten bestod av avokado, någon gucka och räkor och citron. Gott. Varmrätten var rostbiff, potatissallad, sallad och kantarellsås. Och till efterrätt cheesecake med pepparkaka på och blåbär och hallon. Vi var redan tolv pers redan då och vid nio tiden åkte jag och Sami och hämtade tio pers till, Samis släkt + Micke och Angelica. Skit trevligt hade vi, dock blev det lite för mycket alkohol för vissa, inte jag då som är stolt nykterist. Vid tolvtiden blev det att skåla och skjuta raketer. Jag kom inte i säng föränn vid halv fem i morse, agerade chaufför åt nästan alla. Några kommer att ha bakfylla idag medan man själv mår toppen. Jätte kul att Micke och Angelica kom, andra året i rad vi firar med dem och jag lovar att det inte blir den sista, vi firar typ alla högtider med dem. Blivit en liten tradition. Ska hoppa in i duschen nu ...

image806

image807

Kommentarer
Postat av: sanna

ha en första trevlig dag på 2008:)

2008-01-01 @ 11:59:17
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: niki

tack desamma :D

2008-01-01 @ 13:00:45
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0