En lista om mig..

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Niki
Hur svarar du i mobiltelefonen? beror på vem som ringer..
Ringer det mycket till dig? Fullt upp (ringer hela tiden på jobbet) Annars är det rätt lugnt :)
Ringer du mycket? Jadå
Vem ringde du senast? Sami
Hur mycket pengar har du? på telefon? jag har Abbonemang ..
Senast kramat och när? Mexx, för några minuter sedan
Antal timmar sömn inatt?nästan 8, är noga med sömnen
Sov du ensam? Nää det händer aldrig, Sami sover brevid och money och Mexx i sina korgar
Vem sov du hos senast? hmm, det var länge sedan jag sov hos någon men det var hos mina systrar
Vem sov hos dig senast? Förutom killen var det Mikaela
Vem vet mest om dig? Jag såklart..
Vem vet du mest om? mamma eftersom det är hon jag spenderat mest tid med, hela 21 år :D
Vad ser du fram emot? Ta examen och få ett jobb
Vad vill du ha just nu? en chokladmuffins och ett stort glas kallt vatten
Vem hånar du? Ingen , why?
Vem längtar du mest efter? Min pojkvän och mina systrar
Vem vill du helst slippa? Mig själv hihi , nä men det finns väl ingen jag vill slippa, umgås med dom jag vill så..
Vem stör du dig på? det får nog bli, mig själv. Jag stör mig väldigt mycket på mig själv! just nu pga huvudvärk
Vem vill du sova bredvid inatt? Pojkvännen som alltid
Vilken buss åker du oftast? Åker sällan buss nu för tiden, men bussar in mot stan
Vilken årstid är det nu? det är fan blandat mellan alla fyra på nått sätt :S
Anser du dig själv snygg? Jadå
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Klart jag är
Är du en bra partner? Jag är en väldigt bra partner enligt mig själv, men min pojkvän borde svara på den frågan istället
Har någon varit otrogen mot dig? ja...
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Ja........
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag har aldrig raggat..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Off course my horse..
Vad åt du senast? tacos
Är du polare med grannarna? Våra grannar är fantastiska :)
Har du varit på ett party? jadå det har jag, senast var det lite party hos mig hihi
Har du varit utomlands? älskar att resa så JAAAAA
Var är dina syskon just nu? 3 av dom är i Thailand och roar sig. 2 är i skolan just nu. Love you guys
Vilken tid gick du upp imorse? 05.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som en stock
Vad är det första du gör på morgonen? Duschar
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta jobba och svara i växeln..

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag äter på Rojs som ligger brevid, STOOORa hamburgare, fisk, eller annat gott, vi kan väl höras och boka en tid, kanske ikväll?

2008-01-29 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0