Chipsgratäng

En halvtimme kvar till lunch, och jag dör av hunger, det är jordbävning i magen som låter extremt högt, pinsamt. Visste ni att man kan göra potatisgratängchips, det var min pojkvän som berättade det, han har tydligen ätit det, men då heter det chipsgratäng tror jag det var. Haha det måste det ju vara. Så det ska vi äta på fredag vilket ska bli smarrigt, och till det en feta och avocadosallad. Gud vad jag tjatar om mat, blir bara mer hungrig av det, tacosen i kylskåpet där nere ropar på mig. Börjar bli lite smått grinig och trött. Måste få nya krafter. Jag drar nog lite tidigare och äter.

Någon som ätit chipsgratäng?

image931

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har hört talas om de! hmm du vet väl vad dom säger när man är hungrig hela tiden?hmmm

2008-01-29 @ 12:09:42
Postat av: niki

Svar: Nej jag är inte med barn , haha

2008-01-29 @ 13:04:16
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0