Brun utan sol


Vad är bäst?

Dove
eller Nivea. Jag använder brun utan sol ibland för att jag hatar verkligen att vara blek, finns inget värre. Men jag tycker Dove för det mesta bara ger fläckar vilket inte är snyggt. Någon som vet någon annan brun utan sol? Nivea är den bra?

image862

åhh gud vet ni vad jag blev sugen på nu. Ett varmt skönt skumbad och en skål frasse. Åhh vad mysigt. Det ska jag göra i helgen. Eller varför inte redan ikväll? , hmm men kommer hem rätt sent så då vill man bara sätta på sig pjyamas och äta middag.. Men vi får se!!

image863

Kommentarer
Postat av: Carolina

NIVEA self tan spray
den använder jag, tycker den är jättebra. Men den lucktar ganska mkt.

2008-02-07 @ 23:09:42
URL: http://cheersdarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0